Csalj mosolyt vendégeid arcára! Így tedd személyessé a csomagolásodat!
A személyre szabás divatos szokás - és nagyon hasznos is. Az egész arról szól, hogy a vendég úgy érezze, jól ismered Őt és az igényeit. A minél jobb vásárlói élmény érdekében érdemes érzelmeket is beleépíteni a szolgáltatásodba és a termékedbe. Gondolj csak vissza a vásárlóként megélt legjobb élményedre! Arra, ami annyira jó volt, hogy legszívesebben világgá kürtölted volna. Azért lehetett ennyire emlékezetes számodra, mert az érzelmeidre hatott. Most kérdezd meg magadtól – mibe is került ez?
A legtöbbet hozod ki a vállalkozásodból?
Ha nem, akkor itt az idő elkezdeni.
A Food Service szektor jelentős növekedésen ment keresztül az utóbbi időben. Ezért fontos, hogy vendégeid minden egyes vásárlásukhoz különleges érzést társítsanak és minden alkalommal azt érezzék, hogy törődsz velük! Itt jön képbe a személyre szabottság, és mi készen állunk arra, hogy lépésről-lépésre végigvezessünk rajta téged. Különböző eszközöket dolgoztunk ki arra, hogy minden egyes rendelést egyedire formálhass. Apró meglepetések a vásárlóidnak, melyekért odáig lesznek.
Mik is ezek?
Minden egyes megrendelésnél személyre szabhatod a csomagolást. Ehhez az eszközök a következők:
- Elviteles doboz
- Matrica
- Apró kísérőkártya egy különleges üzenethez
Mutasd meg vendégeidnek, hogy törődsz velük! Mondd nekik, hogy szeretettel készítetted az ételt, és hogy reméled, nekik is ízleni fog. Ezt könnyen megteheted személyre szabott matricák, a dobozra írt rövid üzenetek vagy egy kis címke segítségével, amit az elviteles csomagodra akaszthatsz.
Mire jó a személyre szabás?
Először is rendkívül egyszerű. Mindössze a vendég nevére lesz szükséged, amit a rendelés általában tartalmaz is. Ezután megalkotod az vendégnek szóló egyedi üzenetet. A személyre szabás lehetővé teszi, hogy közvetlen kapcsolatot alakíthass ki a vendégeiddel, ami hűséges vásárlókat eredményez. Ahogy az étel is, amit elkészítesz, úgy az üzleted is a személyre szabásról lesz ismert, ezzel pedig jelentős versenyelőnyt szerezhetsz.
A vendégekkel való kapcsolatépítést jelenleg a COVID-19 megnehezíti, mivel egyre kevesebb velük a közvetlen kapcsolat. Emiatt egy ilyen hozzáadott személyes üzenet pozitív emléket hagy a vásárlóban, ami számos előnyhöz vezethet. A vendégeid nagyobb valószínűséggel vásárolnak majd újra tőled, ajánlanak a családnál/barátaiknál és akár a közösségi oldalaikon is megosztják a tőled rendelt ételt, ami az értékesítés növekedését is eredményezheti.
Mire vársz még?
Segítünk az üzleted kiépítésében. Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy valami értékeset adhass hozzá a kiszállításhoz, olyan eszközökkel, melyek elengedhetetlenek üzleted fellendítésére.
Részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot.